Stand with Israel

שיפור קמפיין ממומן (PPC) ב Google AdWords

 

מעלים קמפיין פרסום מומן ( ppc ) באמצעות  Google AdWords? בשורות הבאות תוכלו להיחשף לכמה טיפים מעשיים לשיפור קמפיין והשגת יעדים בצורה טובה ויעילה יותר.

שיפור קמפיין ממומן (PPC) ב Google AdWords

צרו לעצמכם מספר מודעות שונות בכל קמפיין
מערכת הפרסום של גוגל ( Google Adwords ) מאפשרת לכם להעלות מספר מודעות שונות בכל קמפיין. מודעות אלו מופיעות באופן רנדומאלי כאשר המודעה הפופולארית יותר (זאת שזוכה לכמות גדולה יותר של קליקים) היא זו אשר תוצג במערכת באופן תדיר יותר בפני הגולשים. במסגרת קמפיינים קטנים או בינוניים בגוגל מומלץ להעלות 2-3 מועדות בגרסאות מלל שונות לאותו מסר שיווקי-פרסומי, ואילו בקמפיינים גדולים יותר מומלץ להעלות בין ארבעה לשישה סוגי מודעות שונות. לאורך זמן ולאור ממצאי הנתונים אותם תקבלו מגוגל, תוכלו ליצור לעצמכם סדרה מנצחת של מודעות מניעות לפעולה.

בצעו הפרדה מוחלטת בין מודעות ברשת התוכן לבין מודעות ברשת החיפוש
מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לבצע הפרדה מוחלטת בין המודעות אשר יופיעו בעת החיפוש ברשת החיפוש (אתר גוגל הרשמי) לבין מודעות אשר יוצגו ברשת התוכן (אתרים שונים ברשת בהם מתפרסמות מודעות ADWORDS של גוגל). הפרדה זו מאפשרת לכם לפלח בצורה מדויקת יותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם בכל אחד משלבי תהליך ההמרה. יחד עם זאת, בעת הפרדת המודעות בין רשת התוכן לרשת החיפוש חשוב שתתאימו את מילות המפתח והביטויים המרכזיים בגוף המודעה כך שהיא תתאים לגולשים המבצעים ברגעים אלו חיפוש אחר מוצר/שירות הרלוונטי לתחום עיסוקכם לבין גולשים מזדמנים הנחשפים למודעת הקמפיין שלכם באתרים שונים בהם פועלת רשת התוכן.

נסחו גם מודעות דינמיות ושלבו בהן מילים שליליות
בחלק ממודעות הקמפיין אותן אתם מעלים, הקפידו לעשות שימוש בכלי המכונה: DKI. כלי זה מיועד לצרכי הופעתה של מילת המפתח או הופעתו של הביטוי המרכזי לסירוגין בכותרת המודעה או בגוף המודעה באופנים שונים, לרבות, כתיב חסר, אותיות גדולות או קטנות, שגיאת כתיב נפוצה וכדומה. פעולה זו תסייע לכם להבין טוב יותר מה גרם לגולש לבצע הקלקה על גבי המודעה ואף להגדיל את שיעור הקליקים ויחס ההמרות כפועל יוצא מכך. כמו כן, אנו ממליצים לכם לעשות שימוש במילים שליליות בגוף המודעה (וודאו שמילת המפתח מופיעה בתוך סוגריים מסולסלים {}) וכך להימנע מהופעת מילות מפתח שאינן רלוונטיות למוצר/שירות אותו אתם רוצים לקדם באמצעות הקמפיין.

התוספת שתוספת…
מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לעשות שימוש בתוספות שונות למודעה שמטרתן: יצירת מודעות גדולות ובולטות יותר בהן תוכלו להציג מידע מפורט יותר על המוצר/שירות המפורסם. תוספות גוגל כוללות בין היתר אפשרות להצגת כתובת בית העסק, אפשרות להוספת לחצן "התקשר" במודעות המוצגות בטלפונים החכמים, קישורים למספר דפי נחיתה שונים (אותם ניתן להתאים למלל המשתנה במודעות השונות אותן אתם יוצרים), אפשרות להתממשק ישירות מגוף המודעה לאפליקציה הסלולרית שלכם ועוד.

התאמה של דף הנחיתה/דף האינטרנט
קרוב למחצית מפעולות הגלישה ברשת האינטרנט מיושמות כיום באמצעות מכשירי הטלפון החכמים ואמצעי גלישה נוספים שאינם המחשב הנייח. נתון זה מחייב אתכם להתאים את דף הנחיתה/דף האינטרנט אליו יופנה הגולש אשר יקליק על מודעת הקמפיין שלכם לכל אמצעי גלישה אפשרי. התאמה רספונסיבית של דף הנחיתה/דף האינטרנט, תאפשר לכם להיחשף גם לחצי השני של הגולשים אשר עושים שימוש באמצעי גלישה כגון: סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים בגדלי מסך שונים וכדומה.

צרו מודעות תמונה ברשת התוכן
על מנת להגדיל את חשיפת המודעה ברשת התוכן, אנו ממליצים לכם להוסיף תמונות לפרסום ברשת התוכן. מודעות תמונה הן כלי אפקטיבי להגדלת החשיפה והנוכחות הפרסומית שלכם ברשת התוכן והן מאפשרות לכם ליצור מודעות בגדלים שונים וכך להופיע במספר גדול יותר של אתרים בהם מתאפשרת הצגת מודעות תמונה ברשת התוכן. כמו כן, מודעות תמונה מייצרות עבורכם יתרון על פני יתר המודעות המתפרסות במקביל אליכם ברשת התוכן.

אספו מידע במהלך הימים הראשונים של הקמפיין
מרגע עליית קמפיין פרסום בגוגל לאוויר, אנו ממליצים לכם שלא לבצע בו כל שינוי במהלך הימים הראשונים להופעתו (בין 10 ל-14 יום לערך). פרק זמן זה מיועד לצרכי איסוף מידע ראשוני אודות ביצועי הקמפיין ולכן גם במקרים בהם הקמפיין איננו מניב את התוצאה הרצויה לכם בימים הראשונים להופעתו, אנו ממליצים לכם לגלות אורך רוח ולהמתין מספר ימים בטרם תוכלו לבצע הליך אופטימיזציה לקמפיין ולשפר אותו בהתאם להמלצות השונות המופיעות לעיל.

עקבו באופן מתמיד אחר ביצועי הקמפיין באמצעות כלי גוגל השונים
מערכת הפרסום של גוגל מחוברת לגוגל אנליטיקס והדבר מאפשר לכם לבחון את ביצועי הקמפיין בהתאם לנתונים שונים אודות הרגלי הגלישה והתנהגות הגולשים באתרכם. עקבו באופן מתמיד אחר הנתונים השונים המסופקים לכם על ידי המערכת וגם באמצעות כלים אותם תוכלו להטמיע בתוך דף הנחיתה/דף האינטרנט, כגון: כלי מעקב המרות. הנתונים השונים אותם תאספו לאורך זמן יוכלו לשמש אתכם גם לצרכי שיפור מתמיד של ביצוע הקמפיין וגם לצרכי תכנון ויצירת הקמפיין הפרסומי הבא שלכם בגוגל- כי מההיכרות המעמיקה שלנו בתחום, כל מי שמתחיל לפרסם בגוגל נחשף ליתרונות הפרסום ומעוניין להמשיך לעשות שימוש בכלי זה למטרות פרסום ברשת.

אצלנו בחברת אקסטרה תוכלו ליהנות מניסיון רב בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל וניסיון מעמיק בניהול קמפיינים גדולים ומורכבים עם תקציבים גבוהים. אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של פתרונות מעשיים למטרות הקמת וניהול קמפיין איכותי ומקצועי בגוגל ע"י צוות מוסמכי הפרסום שלנו, מוזמנים ליצור קשר.

 

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!