Stand with Israel

ייעוץ דיגיטל למטרות פעילות השיווק הדיגיטלי

 

מהו שיווק דיגיטלי? מהם האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותכם למטרות פרסום ושיווק? כיצד תוכלו לעשות בהם שימוש נכון ותכליתי ומהי חשיבותו של הייעוץ המקצועי למטרות שיווק דיגיטלי? כל מה שצריך לדעת על הייעוץ האישי – מקצועי בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי בכתבה שלפניכם.

התפתחותה המוצאת של רשת האינטרנט כפלטפורמה שיווקית היכולה להתאים את עצמה לכל סוגי העסקים בכל גודל אפשרי ומכל תחום עסקי, הובילה בשנים האחרונות גם להתפתחותו של ענף פרסום ושיווק חדש המכונה: שיווק דיגיטלי. תחום שיווק זה משלב בתוכו למעשה את כל האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשות המפרסמים ואנשי העסקים שביניכם  למטרות פרסום ושיווק ברשת האינטרנט והוא מיועד למטרות תכנון  ותפעול מהלכי פרסום, קידום ושיווק דרך הרשת.

ייעוץ-שיווק-דיגיטל

מהם האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותכם?

תחום השיווק הדיגיטלי כולל בתוכו מגוון רחב של אמצעי פרסום, שיווק וקידום המותאמים לכל צרכי הפעילות השיווקית במרחבי הרשת. אמצעים שונים אלו מוצעים לכם במסגרת פלטפורמות שונות אותן נהוג לסווג על פי ההגדרות הבאות:

קידום אתרים במנועי החיפוש– פעולות הקידום משלבות בין פרסום מודעות ממומנות בשיטת ה-PPC לבין קידום אתרים אורגני המכונה CEO.

SOCIAL MEDIA– אמצעי המיועד למטרות פרסום, שיווק וקידום עסקים, יוזמות עסקיות ובתי עסק דרך הרשתות החברתיות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד.

תוכן שיווקי– אמצעי שיווק המיושם באמצעות מערכות תוכן כגון טאבולה ו-אאוטבריין ו/או באמצעות פעולות יח"צ אינטרנטיות.

קמפיינים בגוגל וברשת האינטרנט – אמצעי פרסום המיועד למטרות העלאת קמפיינים והגברת החשיפה למותגים ועסקים שונים בקרב גולשי הרשת.

ואמצעים נוספים הניתנים ליישום באמצעות שימוש מושכל וחכם בכל אחד מ-"כלי העבודה" העומדים לרשות המפרסם/ת בכל אחד ואחד ממערכות השיווק-הפרסום והקידום המוצעות לכם על ידי תאגידי הענק דוגמת גוגל, פייסבוק וכדומה.

כיצד תוכלו למנף את המותג שלכם באמצעות השיווק הדיגיטלי?

כל אחד מהאמצעים השונים אותם מנינו (ואמצעים נוספים אחרים) מבוססים על מערכות מתקדמות המסייעות לכם לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים לכם באופן המדויק ביותר ואף לאתר אותם במרחבי הרשת ובמידת הצורך "לעקוב" אחר תנועות גלישה כאלו ואחרות אותן הם מקיימים ותוך כדי תנועה (ברגע ובמקום הנכון) להציג בפניהם את ההצעה העסקית שלכם.

לצורך כך, תדרשו להכיר מקרוב את מכלול המערכות המתקדמות העומדות לרשותכם בכל אחד מהאמצעים הדיגיטליים השונים ולבסס את פעולות השיווק, הפרסום והקידום שלכם על ממצאי הנתונים הסטטיסטיים השונים בהם תוכלו להיעזר. יחד עם זאת, ההיכרות המעמיקה עם אותן מערכות מחייבת אתכם לתהליכי לימוד מעמיקים העלולים להסיט את הזמן העומד לרשותכם לצורך ניהול עסקיכם ובחלק מהמקרים תהליך הלימוד כרוך גם ב-"שכר לימוד" הבא לידי ביטוי בהוצאה כספית גבוהה בגין מהלכי פרסום ושיווק ברשת.

כפועל יוצא מכך, אחת מהדרכים היעילות, הנכונות והמשתלמות ביותר למטרות מינוף עסקיכם באמצעות רשת האינטרנט הינה שכירת שירותיו של יועץ דיגיטל המתמחה בתכנון ותפעול מהלכי פרסום, שיווק וקידום בכל אחד מהאמצעים הדיגיטליים המופיעים לעיל.

ייעוץ דיגיטל – מה הוא כולל?

ייעוץ דיגיטל כולל בין היתר:

  • אפיון שיווקי- היכרות מקדימה ומעמיקה עם המותג/מוצר/שירות וזאת לצרכי אפיון קהל הלקוחות הרלוונטי לו והגדרת מטרות הפעילות השיווקית-פרסומית ברשת. תהליך האפיון כולל בחינה מדויקת של פעילות המתחרים (ישירים ועקיפים כאחד) ברשת.
  • התווית אסטרטגיה שיווקית- בניית תכנית פעילות אסטרטגית המותאמת לערכי המותג/מוצר/שירות, קהלי היעד הרלוונטיים, מטרות הפעילות המתוכננת ופעילות המתחרים. התכנית המתגבשת מיועדת גם לצרכי תפעול מהלכי פרסום ושיווק קצרי מועד וגם למטרות ביסוס מעמדו של המותג/מוצר/שירות ברשת לאורך זמן.
  • תכנון תקציב- תכנון מדויק ומבוקר של התקציב המיועד למטרות תפעול התכנית וזאת תוך כדי מיצוי אופטימאלי של כל שקל אותו אתם בוחרים להשקיע באחד מאמצעי השיווק הדיגיטליים העומדים לרשותכם.
  • תפעול ובקרה- מעבר לגיבוש התכנית הניתן לכם במסגרת הייעוץ הראשוני, יועץ דיגיטלי מקצועי ומנוסה מאפשר לכם ליהנות גם מהליכי תפעול ובקרה לאורך כל תקופת הפעילות וזאת בהתבסס על היכרותו המעמיקה עם אותן מערכות מתקדמות המסוגלות לנפק דו"חות מדויקים בזמן אמת בכל הנוגע ליחס ההמרה שבין החשיפה לפרסום לבין אחוז הגולשים המבצעים פעולה מקדמת מכירה או התקשרות עימם.

קווים לדמותו של היועץ הדיגיטלי

על מנת להבטיח לכם את שירותי הייעוץ המקצועיים, האיכותיים והתכליתיים ביותר בסופו של הליך, מומלץ לנהל הליך בחירה קפדני בכל הנוגע לזהותו של היועץ הדיגיטלי אותו תשכרו. בין יתר הפרמטרים אותם מומלץ לבחון במסגרת הליך הבחירה בו נכללים פרמטרים כגון: שנות וותק וניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי, הידע המקצועי  העומד לרשותו,  היקף השירותים המוצעים לכם על ידו וכמובן היכולות המקצועיות שלו כפי שהן באות לידי ביטוי בפעילות הדיגיטלית אותה הוא קיים או מקיים עבור לקוחותיו השונים.

בחברת אקסטרה תוכלו לבסס את הפעילות השיווקית שלכם ברשת על הניסיון, הידע והיכולות המקצועיות אותן רכשנו לאורך השנים. תחומי העיסוק שלנו בענף השיווק הדיגיטלי הם רבים ומגוונים והם חולשים על כל היבטי האפיון, התכנון והתפעול הנדרשים לצרכי ביסוס מעמדכם במותג/מוצר/שירות מוביל בתחומו בקרב קהל הגולשים.

לרשותכם, מחלקת דיגיטל מקצועית המורכבת ממיטב מומחי הפרסום-שיווק וקידום בדיגיטל הנעזרת בכל שירותי החברה המוצעים לכם החל משירותי עיצוב ופיתוח לכל צורך שיווקי, דרך שירותי מחקר ואסטרטגיה, תכנון תקציב והגדרת מטרות הפעילות ועד ליישום הפעילות עצמה בכל אחד מערוצי השיווק.

 

תגובות 0
עוד בנושא
JOIN THE DISCUSSION

אין להעתיק תוכן מאתר זה!